Benieuwd naar wie we zijn?

We helpen je omzet én tijd te genereren

"Ik ervaar de meerwaarde van organisatie, structuur en efficiënte systemen"

Doenja Goutsmet / CEO

WIE BEN IK

Mijn naam is Doenja Goutsmet. Ik hou van rechttoe rechtaan, op alle vlakken. En hoewel ik heel creatief ben, ga ik altijd op zoek naar effectiviteit en efficiëntie. Zowel in mijn werk als in ons gezin met 2 kinderen zoek ik voortdurend naar systemen om het leven zo efficiënt mogelijk in te richten.
Organisatie, structuur en efficiënte systemen besparen me een hoop tijd en geld en geven me het gevoel dat ik mijn huishouden, gezin, werk en leven onder controle heb. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen die vrijheid kan ervaren. Daarvoor is de juiste benadering cruciaal.
Ik heb gemerkt dat er ook bij ondernemers en bedrijven vaak verbeteringen mogelijk zijn op het vlak van interne werking, organisatie en administratie. Door efficiënte systemen te gebruiken, krijgt het bedrijf ruimte om te groeien en stijgt de klantentevredenheid. Ook voor de mensen zelf - zowel de zaakvoerder als de medewerkers - is dat belangrijk.

ONZE MISSIE

Leveleight wil kwalitatieve en duurzame systemen ontwikkelen en integreren die een meerwaarde bieden voor de bedrijfsvoering. Elke stap in het proces is hierbij even belangrijk als het resultaat.
Het geeft me veel voldoening en levensvreugde dat ik kleine zelfstandigen, handelaars en kmo's kan helpen zodat zij niet alleen meer omzet maar ook meer tijd genereren. Zo kunnen ze ten volle genieten van de groei van hun zaak én van hun vrije tijd.

ONZE AANPAK

'Businesslike = getting things done in a quick and practical way without wasting time. Efficient and methodical'
Met LevelEight begeleiden we zaakvoerders en bedrijven en medewerkers naar effectiever werken. Persoonlijke gesprekken zijn altijd het vertrekpunt. Daarna volgt een grondige analyse van de knelpunten en wordt een actieplan opgesteld op maat van je bedrijf. We helpen het actieplan bovendien ook uitvoeren.
Het resultaat? De doorlooptijd van de processen wordt korter en de klantentevredenheid stijgt. Dat zal je ongetwijfeld voelen in een verhoging van de omzet. Ook je medewerkers hebben er baat bij, want zij worden maximaal betrokken bij het verbetertraject. Ze zullen efficiënter werken en zijn beter op elkaar ingespeeld.
  • 1.
    Het probleem analyseren in persoonlijke gesprekken
  • 2.
    Een nieuwe werkwijze voorstellen waar iedereen achter staat
  • 3.
    Een praktijkgericht stappenplan op maat afleveren
  • 4.
    Het actieplan in de praktijk omzetten
  • 5.
    Evalueren en bijsturen om een duurzame verbetering realiseren, in lijn met uw bedrijfsstrategie
Organiseren 90%
Structureren 90%
Motiveren 85%

VRAGEN OVER ONZE DIENSTEN?

PLAN EEN PROJECT